Uudet sukuyhdistyksen kotisivut julkaistu

Sukuseuramme uudistetut kotisivut on julkaistu. Olemme pyrkineet vielä parantamaan selattavuutta ja selkeyttä. Sivujen teknisestä toteutuksesta on vastannut Sami Asikainen Internetsuunnittelu.com:sta. Kiitokset Samille!

Sivuilta pitäisi nyt löytyä kaikki sinne tarkoitettu materiaali – muistelot, perhe-esittelyt, elämäkerrat, jäsenkirjeet, tiedot myytävistä tuotteista, ajankohtaista -palsta jne. Sivuilta löytyy myös suvun kuvagalleria. Galleriaan pääsy vaatii salasanan, jonka jäsenmaksun maksanut jäsen saa sihteeriltä, puheenjohtajalta ja rahastonhoitajalta. Heidän yhteystietonsa löytyvät Toiminta-linkin alta kohdasta Sukuneuvosto.

Jos sivuilta mielestäsi puuttuu jotakin tai siellä on jotakin ylimääräistä tai vaikka löydät jonkin virheellisen tiedon, ota yhteyttä Eeva Kilpi-Nevalaiseen, niin korjataan asia. Hänen yhteystietonsa löytyvät sukuneuvoston yhteystiedoista (sivun yläreunasta kohdasta Toiminta ja sen alla Sukuneuvosto).

Tervetuloa tutustumaan!

20.08.2018 - 10:03

Kauden 2018-2022 ensimmäinen jäsenkirje lisätty. Lue lisää..

30.07.2018 - 11:34